vývoj a design

| Štítky: design

design.jpg Vyrábame produkty, ktoré ľudia denne držia v rukách. Preto je dokonalá funkcia a tvar kľúčovým faktorom ich úspechu. Design sa teda prirodzene stal alfou a omegou všetkých výrobkov, ktoré privádzame na svet .

Aby sme pre vznik originálneho designu vytvorili dokonalé podmienky , založili sme v roku 2001 vlastné vývojové a design centrum vybavené najmodernejšími technológiami, kde zamestnávame bezmála dve desiatky designérov, konštruktérov a vývojových špecialistov .

Výsledkom investície do tohto strategického rozhodnutia je dlhý rad fantastických ocenení , ale tiež stotisíce spokojných zákazníkov, vzrastajúce renomé značky a jej podiel na svetovom trhu kuchynských potrieb.

Tento rok sme získali dve vôbec najprestížnejšie designové ocenenia Good Design za prevzdušňovač UNO VINO univerzálny šejker PRESTO , dve ceny SOLUTIONS 2015 za súpravu riadu ULTIMA dózu s odkvapkávačom na olivy 4FOOD , a hneď tri „designérske Oscary“, Red Dot za razítka na sušienky DELÍCIA a už ocenené výrobky, ktorými sú prevzdušňovač UNO VINO a súprava ULTIMA. Navyše sme tento rok získali ocenenie Česká kvalita za kanvicu TEO . Pozrite sa na tohtoročnú ocenenú šestku a ostatných držiteľov prestížnych cien:

01.png
02.png
03.png
04.png
05.png
06.png 07.png 08.png 09.png 10.png



Dávať výrobkom nový tvar, funkciu, stavať sa do nezvyklých súvislostí, objavovať nové materiály a ich využitie, to všetko sa za viac než desať rokov existencie Design centra v TESCOME stalo prirodzenou a nevyhnutnou súčasťou zrodu a realizácie každého nového výrobku. Nedokážem si pre Tescoma predstaviť inú cestu a navyše, táto cesta nás veľmi baví.
Jiří Vaculík, konateľ

Pre obchodníka je firemný dizajnér vlastne niečo ako interný dodávateľ. Dodávateľ, s ktorým je možné diskutovať o tom, ako bude výrobok vyzerať, akú bude mať farbu, koľko bude približne stáť, ako bude zabalený ... To je tá najlepšia možnosť pre každého obchodníka! A predávať výrobky, pri ktorých poznám ich históriu, ich príbeh, je oveľa príjemnejšie a tiež ľahšie, pretože sú skutočne naše. Verím, že to podobne cítia aj naši zákazníci.
Petr Chmela, konateľ