info text
  • Prihlásiť sa
  • Prihlásiť sa
Úvodná stranaVýhody členstva v TESCOMA klube

Výhody členstva v TESCOMA klube

 

  • Aké mám ako člen TESCOMA klubu výhody?

Hlavnou výhodou sú Klubové body. Klubové body registrovaní členovia získavajú a uplatňujú pri nákupoch tovaru TESCOMA.

Ďalšími benefitmi sú Klubové ceny, evidencia pokladničných dokladov a možnosť do 2 týždňov vymeniť na predajniach nepoškodený zakúpený tovar v pôvodnom balení bez udania dôvodu

Podrobnosti k jednotlivým výhodám a ich aktuálny zoznam nájdete na www.tescomaklub.sk

 

  • Môžem v lehote 14 dní od nákupu vymeniť v predajniach aj použitý tovar?

Pokiaľ ste si tovar zakúpili vo vybraných predajniach TESCOMA, tak, použitý tovar vrátiť nemôžete. Bez uvedenia dôvodu môžete v lehote 14 od zakúpenia, vymeniť len nepoužité výrobky zabalené v pôvodnom obale.

Pokiaľ ste si tovar zakúpili prostredníctvom e-shopu www.tescoma.sk, máte právo tovar bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní od jeho zakúpenia. V prípade, že vrátený tovar je poškodený, zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

  • Je možné tovar vymeniť aj v inej predajni ako bol zakúpený?

Bohužiaľ nie. Výmenu vieme zaistiť iba v mieste vášho nákupu.

 

  • Zarezervoval/a som si cez eshop tovar v predajni, ale body za posledný nákup na účte nemám pripísané, ako je to možné?

Rezervácia tovaru na predajni nespadá do nákupu cez eshop. Kúpna zmluva je uzavretá pri priamom nákupe tovaru v predajni, takže je nutné predložiť Vašu zákaznícku kartu.

 

  • Čo keď som stratil/a doklad o kúpe a chcem tovar reklamovať/vymeniť?

Nič sa nedeje. Keď nakupujete ako člen TESCOMA klubu, nákupy sa vám automaticky archivujú vo vašom TESCOMA klub účte. Nájdete ich v sekcii „Moje nákupy“. Pri reklamácii/výmene tovaru stačí predložiť záznam o nákupe, ktorý tu nájdete.

 

  • Zabudol som v predajni predložiť pri nákupe vernostnú kartu TESCOMA klubu. Je možné získať dodatočne?

Ospravedlňujeme sa, ale nie je to možné. Pokiaľ zabudnete plastovú kartu doma, stačí pri platení nahlásiť jej číslo. Číslo zákazníckej karty zistíte vo svojom účte na www.tescomaklub.sk v menu „Moje detaily“. Číslo karty si môžete uložiť tiež do mobilného telefónu v aplikácii typu Portmonka a iné.