Dávať výrobkom nový tvar, funkciu, stavať sa do nezvyklých súvislostí, objavovať nové materiály a ich využitie, to všetko sa za viac než desať rokov existencie Design centra v TESCOME stalo prirodzenou a nevyhnutnou súčasťou zrodu a realizácie každého nového výrobku. Nedokážem si pre Tescoma predstaviť inú cestu a navyše, táto cesta nás veľmi baví.
Jiří Vaculík, zakladateľ
Pre obchodníka je firemný dizajnér vlastne niečo ako interný dodávateľ. Dodávateľ, s ktorým je možné diskutovať o tom, ako bude výrobok vyzerať, akú bude mať farbu, koľko bude približne stáť, ako bude zabalený ... To je tá najlepšia možnosť pre každého obchodníka! A predávať výrobky, pri ktorých poznám ich históriu, ich príbeh, je oveľa príjemnejšie a tiež ľahšie, pretože sú skutočne naše. Verím, že to podobne cítia aj naši zákazníci.
Petr Chmela, konateľ